jueves, 13 de febrero de 2014

El p16INK41


     Güei, agüeyé una noticia na prensa que me dexara ablucáu. Espublizaban qu’unos investigadores d’una universidá española afayanon por qué dexeneraban las frebas musculares amás que cola vieyura. Se trata de l’aportación d’unas proteínas nas células madre más vieyas que nun s’atopan nas nuevas. Tamos falando d’un refugador de la división celular, el p16INK41.

     Foi’l casu qu'hai unos años, de la que me cayera d’una zreizal ya frayé la pierna a l’altor de la llumera, yá me decatara yo de la esistencia del p16INK41 ya escribí un tratáu que sotitulé “Repercusiones del p16INK41 sobre los muérganos internos”. Magar que, nun voi poder demostralu por culpa de que foi uno de los archivos que se perdieran cuando s’esgoncióu’l miou ordenador. Sicasí, aquel estudiu taba ilustráu con esta semeya qu’asoleyo, na que, si tuvierais tan preparaos como yo, seríais quien a acolumbrar la presencia del tan amasuñáu p16INK41.

No hay comentarios:

Publicar un comentario