miércoles, 6 de abril de 2016

Centenaria


       La mi tía María naciera n’Ounón ya güei cumplióu los 100 años na residencia vieyos de Cantu Blancu, eiquí en Madrid. La mi tía María foi la más pequena de los sous hermanos ya'l sou pá la tuviera de la que cumpliera los 60. La mi tía María nun escaez la súa infancia en Courias, cuando picaba na puerta del monasteriu ya un fraire-y espetaba: “Yá vienes a por más carambelos”. Güei-y armanon daqué de folixa ya outru internu-y tocóu el “Cumpleaños Feliz” con una trompeta. Darréu, recibiera una montonera regalos ya, pela tarde, la visita d’unos gaiteros que-y emocionanon abondo. La mi tía María anda despistadina, lu que nun-y torgóu de cantar el “Asturias Patria Querida” al altu la lleva. La mi tía María vos apurre alcordanzas a tolos asturianos, sobre manera a los del sou Partíu de Sierra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario