sábado, 9 de noviembre de 2013

Vi!!ouril de Sierra


     Un día, hai bien de tiempu, púnxime a tratar de trabucalu a traviés de los carreiros del Partíu Sierra d’au yera’l miou pá. Asina que monté nel vieyu 127 que caltenía d’aque!!a ya colé bien ceo al debalu con esi envís. Nin que dicir tien que nun agüeyé planu nenguno pa nun cayer na cuenta de per onde m’alcontraba. Seique tuvi conduciendo de!!as horas ensin parar fasta qu’al trespasar un pueblu cualesquier acolumbrara pel retrovisor daqué que me !!amara escapao l’atención. Una de las casas trespandaba’l camín per mediu d’una pasera ya aquel requexu me resultaba tremendamente familiar. Pola mor d’e!!o, paré’l coche ya baxé a chisbar; pero nun topé esplicación amodo. Tocante al casu, esclariar que per esa pista yo nun pasara na vida. Escaecí la tema fasta que pasáu un añu, de la que taba cucando unos mapas, decatárame de qu'aque!!a aldea yera Vi!!ouril de Sierra, au naciera un de los güelos, al que nun conocí. Amás, fai dous días, m’apurrienon de Cangas una partía de nacimientu de miou pá, na qu’apecían el nome d’esi güelu ya’l de los sous pas que según asoleyaba’l documentu yeran tamién, ambos dous, d’aquel !!ugar, Vi!!ouril de Sierra. ¿Sabe daquién desplicar lo que m'asocediera entós?, ¿memoria xenética?

2 comentarios:

  1. Villaoril de Sierra es el pueblo de mi mujer. Mira un vídeo que puse en YouTube hace unos años. http://www.youtube.com/watch?v=ha3SwVrqrmE .
    Un abrazo desde Fuengirola.

    ResponderEliminar
  2. Tienes que me perdonar, Xosé Antón, nun me decatara del tou mensaxe fasta güei 8 de xineru. Muitas gracias pol enllaz.

    ResponderEliminar