domingo, 22 de julio de 2018

De pendangas


     Mentanto alcuentro una semeya pa ilustrar la historia de Carola que dalgunos me pidistis en Pimpiruladas, voi contavos que la única vez na mia vida que tuviera nuna casa pendangas nun me decatara fasta que salí. Foi’l casu que nel bancu teníamos de veceru a un perafamáu restorán de Madrid ya outru collaciu ya yo díbemos tolos meses a xantar col encargáu a outros establecimientos culinarios. Tras finar, parábemos a tomar un café o un culín n'algún chigre o club pela redolada. Daquella, me llevanon a un local de muitu ringu rangu nel qu’entramos enantes de que yo reparara nel cartelu. Taba abondo escuru, pero nun me sorprendió más nada por culpa qu’entós tábemos mui atrasaos. Cuandoy lu conté a la muyer rió de min talamente como rienon l'outru par de manguanes a la salida del puticlub.

No hay comentarios:

Publicar un comentario